خدمات نصب و راه اندازی سانترال - دفتر سیار اول

خدمات نصب و راه اندازی سانترال

خدمات سانترال تلفن شامل خدمات نصب و راه اندازی سانترال، برقراری خط شهری، برقراری داخلی، برنامه ریزی و… می باشد. این خدمات جزء آن دسته خدماتی محسوب می شوند که از مشاوره رایگان برخوردار هستند. گفتنی است که خدمات مذکور به منظور برنامه ریزی سیستم های سانترال صورت می پذیرند. جالب و در عین حال لازم است بدانید که کارشناسانی با تجربه مسئول ارائه خدمات سانترال هستند. لازم به ذکر است که ارائه خدمت توسط این کارشناسان متخصص به صورت همه روزه انجام می شود.

اولین گامی که برای راه اندازی یک مرکز تلفن باید بردارید، نصب و راه اندازی دستگاه سانترال می باشد. این کار شامل مراحل متعدد و متنوعی است که انجام آن ها علاوه بر تخصص، نیازمند تجربه و مهارت است. مهندسان و متخصصان این حوزه به خوبی از پس انجام این کار بر می آیند. پس نیازی نیست نگران نصب سانترال باشید.

خدمات تلفن سانترال

برقراری خط شهری در سانترال

شاید چنین تصور کنید که اضافه کردن یک خط شهری در مرکز تلفن یا خارج کردن آن کاری ساده است و نیاز به تخصصی خاص ندارد. اما در واقع چنین نیست. چرا که انجام این کار نیازمند تغییر برنامه ها و برنامه ریزی مجدد می باشد. لازم است بدانید که خط شهری حائز اهمیت ترین عضو موجود در کلیه مدل های سانترال محسوب می شود. از همین رو اضافه کردن یک خط شهری زمینه مشخص شدن سطح دسترسی هر داخلی را فراهم می کند. کاستن خطوط شهری نیز باید به گونه ای انجام شود که حضور خطوط کاسته شده به هیچ وجه احساس نشده و هیچ خلل و مشکلی در سیستم ایجاد ننماید. بنابر آنچه گفته شد؛ اضافه یا کم کردن خط شهری به سانترال یکی از مهم ترین خدمات سانترال است که باید انجام آن را به کارشناسان این حوزه واگذار نمود.

برقراری داخلی سانترال

تلفن سانترال که شامل دسته بندی های متعدد و متنوعی است، یک عضو جدا نشدنی محسوب می شود. شما می توانید با توجه به کارکرد هر یک از انواع این تلفن ها نسبت به خرید و استفاده از آن ها اقدام نمایید. اضافه کردن یک داخلی به منظور نصب کارت مورد نظر یکی از مهم ترین خدمات سانترال به شمار می آید. دیجیتال، آنالوگ، هیبرید، دکت و تحت شبکه تقسیم بندی های داخلی مرکز تماس به شمار می آیند. در صورت به کارگیری هر یک از این تقسیم بندی ها لازم است کارت مورد نظر را به عنوان کارت ارتقای مرکز تماس نصب نمایید.

برنامه ریزی سانترال

جالب است بدانید که هر سیستم مخابراتی به تناسب قابلیت ها و ظرفیت هایی که دارد، امکاناتی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. جالب تر این که امکانات مذکور به شکل کد سانترال تعریف می گردند. این که کدام یک از این کدها فعال شود، نیازمند برنامه ریزی ای است که من و شما از عهده انجام آن بر نمی آییم. کارشناسان این حوزه با برخورداری از تجربه و تخصص کافی به راحتی می توانند نسبت به انجام برنامه ریزی مرکز تلفن اقدام نمایند.

جا به جایی سانترال

در این که ممکن است هر مجموعه ای نیازمند جا به جایی باشد، هیچ شکی نیست. اما اگر به هر دلیلی مجبور به جا به جایی سیستم شوید، ناچارید کلیه مراحل نصب آن را از اول انجام دهید. در چنین شرایطی نیز لازم است از کارشناسان متخصص و با تجربه فعال در این زمینه کمک بگیرید.

نصب پست مخابراتی

پست مخابراتی با هدف سازمان دهی مسیر ارتباطی مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه موجب وجود تفاوت در ظاهر این پست ها شده است، ظرفیت و گنجایش آن ها می باشد. نصب این پست ها زمینه ورود سیستم های خط شهری به پست مخابراتی را فراهم می سازند. گفتنی است که نصب نمودن پست های مذکور نیازمند دقت و تسلط به استانداردهای زیادی است. از همین رو تنها کارشناسان با تجربه از عهده انجام آن بر می آیند.

آرایش و مرتب سازی پست ها وکابل ها

بسیاری از شرکت ها در زمان خرید سانترال و نصب آن دقت و توجه لازم را به خرج نمی دهند. برخی دیگر نیز تنها به بودجه ای که در دسترس دارند، توجه می کنند و بدین ترتیب محصولی را خریداری می­نمایند که جزء نیازهای اصلی­شان محسوب نمی شود. در چنین شرایطی نیز کارشناسان ماهر وارد میدان شده و از طریق آرایش و مرتب سازی کابل ها ظاهر شرکت را بهبود می دهند.

تهیه نقشه

پس از انجام کلیه مراحل خدمات سانترال لازم است که کارکنان اقدام به تهیه نقشه ای از این خدمات نمایند. سپس رونوشتی از آن تهیه نموده و فایل اصلی را در پرونده تشکیل شده ثبت کنند. گفتنی است که تهیه نقشه زمینه سریع تر شدن روند انجام کار را فراهم ساخته و موجب می شود که کارها بهتر انجام شوند.

خدمات فروش

متقاضیان خرید سانترال می توانند پس از دریافت مشاوره های لازم نسبت به خرید مناسب ترین دستگاه برای خود اقدام نمایند. بی شک راهنمایی های کارشناسان فعال در واحد فروش بسیار کارساز واقع خواهد شد.

تعمیرات سانترال

گفتنی است که بروز هر نوع اختلال سخت افزاری و نرم افزاری در عملکرد دستگاه های سانترال می تواند منجر به وقوع مشکل در امور سازمان گردد. از همین رو توصیه می شود که خرابی این دستگاه ها را سریعا به متخصصان این حوزه اطلاع داده و از آن ها بخواهید در حل مشکل رخ داده شما را یاری کنند.

اول آفیس؛ برترین شرکت خدمات سانترال

شاید شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که پس از خواندن این مطلب تصمیم گرفته اید انجام خدمات سانترال سازمانتان را به یک شرکت معتبر بسپارید. اگرچه شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، اما پیشنهاد طلایی ما به شما شرکت اول آفیس؛ ارائه دهنده خدمات سانترال پاناسونیک می باشد. این شرکت دانش بنیان که زیر مجموعه شرکت بین المللی هزار پیشه یکتا است، به طور تخصصی در زمینه IT فعالیت می کند. بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا در عین به کارگیری نیروی انسانی متخصص و متبحر این شرکت را به گزینه ای ایده آل برای هر تجارتی تبدیل کرده است!

تناسب هزینه خدمات سانترال؛ یکی از مهم ترین مزایای شرکت اول آفیس

هزینه این خدمات در اول آفیس بسیار ایده آل تر از چیزی است که فکرش را می کنید. اصلا هزینه بسیار پایین یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت اول آفیس در میان کاربران است! پس با خیالی آسوده از خدمات این شرکت بی نظیر بهره ببرید!

فهرست