خدمات تلفن مجازی و آشنایی با مزیت های این نوع تلفن - دفتر سیار اول

خدمات تلفن مجازی و آشنایی با مزیت های این نوع تلفن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نحوه ارتباط برقرار کردن با مردم در کسب و کارهای مختلف، متنوع شده است. در گذشته اکثر شرکت ها و فروشگاه ها دارای خط تلفن ثابت بودند؛ اما در حال حاضر، تلفن های ثابت جای خود را به تلفن مجازی داده اند. خدمات تلفن مجازی توسط شرکت های مختلفی ارائه می شوند و لازم است که افراد بر اساس نیاز خودشان اقدام به خرید تلفن مجازی کنند.

شاید بسیاری از افراد هنوز اطلاعات کافی در رابطه با انواع تلفن مجازی و همچنین، مزیت های این تلفن نسبت به تلفن های دیگر نداشته باشند. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با تلفن مجازی و جزئیات آن صحبت کنیم.

تلفن مجازی چیست؟

تلفن مجازی چیست

در گذشته برای اینکه افراد یا یک شرکت دارای تلفن باشد، لازم بود که سیم کشی تلفن انجام می شد و پس از آن یک خط ثابت برای یک مکان تعریف می شد. شماره تلفن ثابت، امکان ارسال فکس و ارتباط برقرار کردن با شهرها و کشورهای مختلف را فراهم می کرد. اما در حال حاضر با توجه به مجازی شدن بسیاری از کسب و کارها، نیاز شرکت ها و کسب و کارها به تلفن های ثابت کم شده است.

بسیاری از کسب و کارها نیاز دارند که یک تلفن مجازی در اختیار داشته باشند تا در هر مکانی و بدون محدودیت، به تلفن خود دسترسی داشته باشند. تلفن مجازی به منظور ایجاد یک بستر مجازی برای ارتباط برقرار کردن بدون سیم کشی مورد استفاده قرار می گیرد.

تلفن مجازی در واقع یک نوع تلفن سیار است که با کمک آن می توان در هر مکانی به تلفن دسترسی داشت. موضوع حائز اهمیتی که در رابطه با تلفن مجازی وجود دارد این است که این تلفن دارای شماره ثابت می باشد. به همین خاطر، افراد نباید دغدغه و نگرانی خاصی برای خرید تلفن مجازی داشته باشند.

مزایای تلفن مجازی

مزایای تلفن مجازی

تلفن های مجازی به واسطه اینکه از آخرین تکنولوژی بهره مند شده اند، دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند. مزیت های تلفن مجازی نسبت به تلفن ثابت و شماره تلفن همراه بسیار زیاد است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مزیت تلفن مجازی نسبت به تلفن ثابت

تلفن های مجازی نسبت به تلفن های ثابت دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • نصب و راه اندازی سریع

نصب تلفن ثابت برای شرکت ها و فروشگاه ها کمی زمان بر است. به خصوص اگر سیم کشی تلفن به درستی در شرکت و فروشگاه انجام نشده باشد. نصب و راه اندازی تلفن مجازی با سرعت زیادتری قابل انجام می باشد. از این رو می توان بدون دغدغه و نگرانی زمان، اقدام به ثبت سفارش برای خرید تلفن ثابت مجازی کرد.

  • قابلیت جابجایی

به هر حال ممکن است که محل کار شما جابجا شود و نیاز داشته باشید که با شماره تلفن قبلی با مشتریان خود در ارتباط باشید. یکی از مزیت های تلفن مجازی نسبت به تلفن ثابت این است که امکان جابجایی دارد. یعنی حتی اگر محل شرکت و یا فروشگاه شما عوض شود، می توانید باز هم از تلفن مجازی بهره مند شوید.

  • دسترسی راحت تر در هر مکانی

زمانی که شما یک تلفن ثابت برای شرکت و یا فروشگاه خود سفارش می دهید، نمی توانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید. در واقعیت، یک محدودیت کلی برای استفاده از تلفن های ثابت دارید. اما تلفن مجازی این امکان را به شما می دهد که بتوانید در هر مکانی، به تلفن دسترسی داشته باشید و پاسخگوی مشتریان خود باشید.

مزیت تلفن مجازی نسبت به تلفن همراه

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی برای اینکه راحت تر با مشتریان خود در ارتباط باشند، شماره تلفن همراه را در اختیار مشتریان قرار می دهند. اگرچه شماره تلفن همراه باعث ایجاد یک بستر کار مجازی برای کسب و کارها می شود؛ اما به هر حال مردم اعتماد زیادی به شماره تلفن های همراه ندارند.

شماره تلفن ثابت مجازی، مانند شماره تلفن های ثابت است. به همین خاطر، مردم اعتماد بیشتری به تلفن های مجازی می کنند. این موضوع یک حسن بسیار بزرگ برای تلفن های مجازی نسبت به تلفن همراه می باشد.

نصب و راه اندازی تلفن مجازی      

نصب و راه اندازی تلفن مجازی

اولین کاری که پس از خرید تلفن مجازی باید انجام دهید، این است که آن را نصب و راه اندازی کنید. خدمات تلفن مجازی بر اساس نصب و راه اندازی این تلفن قابل انجام خواهد بود. لازم است که افراد از همان شرکتی که اقدام به خرید تلفن مجازی کرده اند، درخواست نصب و راه اندازی تلفن را نیز بدهند.

لازم به توضیح است که نصب و راه اندازی تلفن مجازی در یک مدت زمان کوتاه قابل انجام می باشد. زیرا شما نیاز به سیم کشی و کابل کشی ندارید و به راحتی و با چند تنظیم ساده، می توانید یک خط تلفن مجازی داشته باشید.

امکانات تلفن مجازی

تلفن مجازی امکانات

برخی از افراد تصور می کنند که تلفن مجازی دارای امکانات خوبی نیست. ولی واقعیت این است که شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن مجازی می توانند برای استفاده از امکانات تلفن مجازی به شما توضیحات لازم را بدهند. یک تلفن مجازی می تواند دارای امکانات مختلف زیر باشد.

  • فکس از طریق تلفن
  • ایجاد صندوق صوتی برای تلفن مجازی
  • امکان خرید سرویس منشی
  • امکان ایجاد پیام آغازین برای تلفن
  • امکان ایجاد منوهای تو در تو برای راهنمایی کاربر جهت رسیدن به هدف
  • دارای کیفیت بالای مکالمه در نقاط مختلف کشور
  • دارای شماره تلفن ثابت
  • امکان جابجایی تلفن مجازی به هر یک از نقاط کشور
  • امکان دریافت دو تماس به صورت همزمان (یک تماس به صورت انتظار)

قیمت تلفن مجازی

قیمت تلفن مجازی بر اساس نوع تلفن و میزان خطوط تلفن تعیین می شود. با توجه به نوسانات قیمت بازار، نمی توان قیمت مشخصی را برای تلفن مجازی تعیین کرد. از این رو برای اطلاع از قیمت تلفن مجازی باید به فروشگاه های معتبر این نوع تلفن مراجعه نمایید.

خرید تلفن های مجازی از اول آفیس

اول آفیس به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن مجازی شناخته می شود. این شرکت در سال 1393 با هدف حذف تجهیزات سیمی و فراهم کردن امکان استفاده مجازی از تلفن ها و بسترهای ارتباطی، روی کار آمد. با توجه به تجربه این شرکت، در حال حاضر می توان بهترین خدمات تلفن مجازی را از اول آفیس دریافت کرد.

سخن پایانی  

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با خدمات تلفن مجازی، جزئیات این نوع تلفن و مزیت های آن نسبت به تلفن های ثابت و همراه صحبت کنیم. در حال حاضر، بسیاری  از کسب و کارهای اینترنتی برای بهره مندی از خطوط معتبر تلفن، از خدمات تلفن مجازی استفاده می کنند.

در صورتی که به دنبال این هستید که مشتریان بیشتری را جذب کنید و کاری کنید که مشتریان به شما اعتماد بیشتری کنند، می توانید به دنبال خرید تلفن مجازی باشید. این تلفن ها دارای شماره ثابت هستند و کاملا معتبر می باشند. از طرفی شما می توانید هر زمانی این تلفن ها را جابجا کنید و به هر مکانی که نیاز دارید، ببرید.        

فهرست