خدمات تلفن سازمانی - دفتر سیار اول

خدمات تلفن سازمانی

آشنایی با خدمات تلفن سازمانی

بگذارید پیش از معرفی خدمات تلفن سازمانی و پرداختن به بحث در این باره، از شما یک سوال تقریبا ساده بپرسیم. آیا می­دانید تلفن سازمانی چیست و چه ویژگی­ها و مزایایی دارد؟ اگر نمی­دانید، اصلا ناراحت نباشید. ما در ادامه پیش از آن که به معرفی و بررسی خدمات تلفن سازمانی بپردازیم، شما را با تلفن­های سازمانی و ویژگی­ها و مزایای بی نظیر آن­ها آشنا خواهیم کرد. البته به اختصار! پس دل به مطلب بدهید که هر آنچه لازم است بدانید، این جا است!

تلفن سازمانی چیست؟

خط تلفن سازمانی چیست

فرقی نمی کند یک فروشگاه اینترنتی کوچک و نوپا باشید، یا یک شرکت وارد کننده تجهیزات و یا یک سازمان بزرگ دولتی چند هزار نفره. سیستم تلفن سازمانی می­تواند خودش را به شکل و قالب کسب و کار شما در بیاورد و برایتان سنگ تمام بگذارد. همین­ قدر انعطاف پذیر، همین ­قدر بی نظیر! تلفن سازمانی؛ به عنوان یک سیستم جامع و یکپارچه تلفنی زمینه برقراری ارتباط تلفنی هوشمند و ارزان را در کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم می­سازد. گفتنی است؛ این سیستم متشکل از خطوط تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری بوده و جدیدترین نسل ارتباطات تلفنی در شرکت­ها و سازمان­ها محسوب می­شود.

ویژگی ­های تلفن سازمانی

شما با استفاده از تلفن سازمانی در کسب و کارتان موجبات برقراری ارتباطی بهینه میان کارکنان، مشتریان و شعبات سازمانی در نقاط جغرافیایی دیگر را مهیا می­کنید. ویژگی­های زیر از جمله مهم­ترین ویژگی­های این تلفن­های کاربردی هستند:

  • تلفن گویا
  • دسترسی به تماس­ها از هر مکان
  • استفاده از سر شماره شرکت از راه دور
  • اشتراک گذاری فایل از راه دور
  • صف انتظار پیشرفته
  • ضبط مکالمات و پیگیری آن­ها
  • گزارش تماس حرفه ای
  • بررسی عملکرد کارکنان مرکز تماس
  • برقراری کنفرانس صوتی و تصویری

مزایای تلفن سازمانی

مزایای تلفن سازمانی

اگر از مزایای تلفن سازمانی می­پرسید، باید خدمتتان عارض شویم که مزایای این تلفن بسیار متعددتر و متنوع­تر از چیزی است که فکرش را می­کنید. شما با خرید و به کارگیری این تلفن­ها در مجموعه­تان؛ هیچ تماسی را از دست نداده و هزینه­های جانبی را نیز به طور شگفت انگیزی کاهش خواهید داد. حتی می­توانید محل کارتان را جا به جا کنید؛ بدون آن که تلفنتان لحظه ای قطع شود!

  • از دیگر مزایای منحصر به فرد این دسته از تلفن­ها می توان موارد زیر را بر شمرد:
  • امکان انتخاب شماره تلفن ثابت به صورت دلخواه
  • راه اندازی سریع و ساده
  • عدم نیاز به نصب و سیم کشی
  • عدم وابستگی به مراکز مخابراتی
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی دائمی و تخصصی

قیمت تلفن سازمانی

قیمت تلفن سازمانی تابع عوامل متعدد و متنوعی همچون رند بودن خطوط و تنوع امکانات مورد نیاز سازمان شما است. اما ما به شما این اطمینان را می­دهیم که خرید تلفن سازمانی یک هزینه نیست. بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است که سود آن از طریق کاهش هزینه ­های تماس به جیب کسب و کارتان باز خواهد گشت! پس در خرید آن تعلل نکنید که همین الان هم خیلی دیر شده است! تا بدین جا تا حدودی با تلفن سازمانی و ویژگی ها و مزایای استفاده از آن در کسب و کارهای کوچک و بزرگ آشنا شدیم. حال وقت آن فرا رسیده است که به معرفی و بررسی خدمات تلفن سازمانی بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید که به همراهیتان خرسندیم!

معرفی خدمات تلفن سازمانی

مدیریت هزینه ­ها

مدیریت هزینه ها یکی از مهم ترین خدمات تلفن سازمانی است. با استفاده از این تلفن ها شما به راحتی و بدون هیچگونه دردسری می توانید بدون احتیاج به پرداخت های دوره ای، به مدیریت هزینه های خود بپردازید. جالب است بدانید که شرکت های ارائه دهنده این نوع تلفن ها، آن ها را به صورت پیش پرداخت در اختیار شما قرار می دهند. پس شما بدون نیاز به پرداخت های دوره ای و تنها از طریق خرید شارژ می توانید تماس سازمانی برقرار نمایید.

تجربه مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و سفارشی سازی

با استفاده از تلفن های سازمانی سفارشی سازی را در عین مقیاس پذیری و انعطاف پذیری تجربه نمایید. فارغ از این که یک سازمان بزرگ هستید یا یک کسب و کار نوپا، با تکنولوژی همراه شده و سازمان­تان را به سوی موفقیت های چشمگیر سوق دهید.

بهره بردن از یک راهکار اثربخش

با وجود تلفن های سازمانی و مزایای بی نظیر آن ها در مقایسه با سرویس های سنتی، می توان از یک راهکار اثربخش و کارآمد برای پیشرفت بهره برد.

تضمین کیفیت تماس های تلفنی

یکی دیگر از مهم ترین خدمات تلفن سازمانی تضمین کیفیت تماس های تلفنی روزانه است. اگرچه همواره شاهد بروز اختلال در تماس های اینترنتی به ویژه در ساعات پیک مصرف اینترنت هستیم، اما دیگر با وجود این تلفن­ها خیالمان از کیفیت تماس­ها راحت خواهد بود!

امکان انتخاب شماره دلخواه

جالب است بدانید که در صورت استفاده از تلفن های سازمانی امکان انتخاب شماره دلخواه برایتان میسر است. پس با انتخاب شماره های رند تجربه بی نظیری برای کارکنان و مشتریان سازمان­تان رقم بزنید!

امکان پنهان سازی شماره

پنهان سازی شماره از دیگر خدمات تلفن سازمانی است که شیفته اش خواهید شد! همان طور که در جریان هستید، ارتباط با مشتریان یکی از مهم ترین اصول مشتری مداری کسب و کارها  است. بی شک تماس تلفنی نمونه بارزی از این نوع ارتباط محسوب می شود. در این که اکثر کسب و کارها به دنبال راهکاری هوشمندانه برای حفظ حریم خصوصی کاربران و اپراتورها و برقراری یک تماس امن هستند، هیچ شکی نیست. با این اوصاف چه راهکاری بهتر از پنهان سازی شماره؟!

ارسال و دریافت تماس از هر نقطه دنیا

فرقی نمی کند قصد ارسال تماس به کدام نقطه از دنیا را دارید و از چه نقطه ای تماس دریافت می کنید. در هر صورت تلفن سازمانی در خدمت رسانی به شما حاضر است!

تخصیص تعداد دلخواه خط تلفن به یک مکان

شاید چنین بیندیشید که در تخصیص تعداد خط تلفن به یک مکان محدودیت وجود دارد. اما به لطف خدمات تلفن سازمانی چنین نبوده و هر تعداد خط که بخواهید در اختیارتان قرار می گیرد!

برقراری ارتباط با کیفیت با یک تعرفه اقتصادی

برقراری ارتباط با تلفن سازمانی

پیش تر نیز اشاره کردیم که برقراری یک تماس با کیفیت از مهم ترین خدمات تلفن سازمانی است. اما این که این تماس با کیفیت با هزینه ای بسیار ایده آل و اقتصادی برقرار شود؛ نور علی نور است!

مزایای شرکت اول آفیس

شرکت اول آفیس را از هر رقیب و رفیقی متمایز بدانید. می دانید چرا؟ چون اول آفیس از جدید ترین متدهای روز دنیا در سرویس دهی مخابراتی بهره می گیرد. قیمت تعرفه های آن فوق العاده پایین است. هرگونه خدمات مورد نیاز مشتری را برای وی سفارشی سازی می کند و هزار و یک دلیل دیگر! برای اول بودن اول آفیس را انتخاب کنید.

 

فهرست